Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 1, 2009

fus day blog

arini ari fus aku kt blog nie...xcited smacam jer...yelaaa...maklumla dah lama teringin nk buat, tapi xpenah ada kempata...macam mane nk mulakan nie ehhhh...errmmmm...

so....
this is i am..tengah bz study...lg2 ni sem akhir....aku knela work hard, maklumla...aku anak sulung, jd contoh adik2 aku..bz btol sem nie...hari2 banyak giler keje...keje keje keje...dengan test lagi, asignment lg, quiz lg, project pn ada....ehmmm...letihnya..kalah PM!!

student life aku agak boring. hari2 pg kelas balik kelas. makan, minum, tido...boringla...
sebab tu kadang2 aku suka window shopping!!!ala...bukan kne habiskan duit pn...jus pg jalan2..cuci mata....tp...ni la masalah aku...kwn2 aku slalu marah aku sbb ni la...

nak taw nape...sbb kalo dorg pg window shopping ngan aku...gerenti duit dorg hbs pnye...padahal aku yang ajak dorg kua..tup2 dorg yang b'shopping sampai xckup tangan laa nk bwk..heheheeh

aku nie...kalo bab2 kne beri pendapat pasal pakaian @ baranga yang hendak dibeli, terutama hadiah, mmg ske bg komen....tp jgn salah agp..aku bg komen ikhlas...apa yang sesuai pd mata aku....

No comments:

Post a Comment