Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 12, 2009

migrain...!!!

uwaaaaa....da 3 arii ku dserang migraiiiinnn....saket gilllerrr...bukan sekadar denyut2 jerkkk....tangan ku siap kebas2 lg..menahan saket...xde darahhhh..uwaaa...sakett...yg plg truk kelmarin....waktu ku nk pg kelas C ptg tuu ku da ase smcm jaaa...ase cm nk tumbang jaa...jln pn merenggg jaaa...samapai2 je kelas...wawa tegor, sbb die nmpak ku len sgt...tp aku tahan dan koverrr je spnjg kelas C tu...nseb bek ok...

tp blk2 ja dr kelas ku trus baring...xlarat bebss..alangkah sdey nye aku...taim maghrib tu, ku nk bgun nk g solat..tp ku xlarat sgt....sampai nanges2...sbb ku xmpu nk angkat kepala ku pn...pas few minit nangesss..aku kuatkn jugak smgt..bgun dan pg mandii...kt toilet, ngan menggigilnya...tangan ku pn da pucat smcm mcm xde darah lnsg..nseb bek x pengsan dlm toilet...lame gak la ku duk bwh showerr..harap2 blh kuang sket saket tuu.. dan alhamdulillah..pas mandi tu ok sket..cuma ku xda study lelame pas mandi tuu..kepala still berat lgk...

urmmm..begitulah yg terjadi hampir setiap bulan..aku sudah alaminya sepanjang hidupku...harap2 ade ubat yg blh bantu aku kalo xleh nk ilangkn saket tu pn, atleast blh kuangkn aku ase saket tu pn da ckup...ada cadangan???...ok laa...nk smbg study blk ni..da 2 ari x studyyy...

No comments:

Post a Comment