Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 30, 2009

sea...ocean...beach...

tetibe je ase rindu sgt kt laut....huhhuhuhuuh... im like crazy with sea, ocean, beach, waterfall... alaa pape jenis nature yg menenangkn laa.... alaaaa rindunya kt png dlu... duk tepi laut.. mlm2... dgr ombak... tgk bintang.... urmmmm~~~

di laut sja aku dpt cari ketenangan... mmg masalah aku xselai dgn hanya duk tepi laut.. tp ku dpt asekn yg laut tu phm rasa hati aku... laut yg seluas mata yg memandang... bebas... hanya die mengerti apa yg aku alami... urmmm...agungNya ciptaan Allah...

actually, mood nk cite sal laut ni da brubah dr happening ke moody~~~ atas masalah2 yg tetibe blaku.... urmm lenkali la ku cite sal "kawan baik" ku ni lg.... =)*i hope i can smile every single time of my breath



p/s: harap aku akan temui jln ini...yg mana dhujung nanti akan ada sinar harapan dan kebahagiaan buatku...aminnn....

2 comments:

  1. teruskan perjalanan itu.
    dan akan kau jumpa hari senyuman itu. :D

    ReplyDelete
  2. thankss... i hope so...thanks for visiting here.. =)

    ReplyDelete