Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 27, 2009

hye hye 2010 ..bye bye 2009

urmmmm seda x sedar... tgl bpe ari je lg 2010... cpt je kn masa berlalu?? asenye baru smlm pertama skali aku berskola... tp 4jan ni pn da nk masuk part4 degree da... hurmmm~

2009..
urmmm spanjang tahun nie... byk btol perkara blaku keatas diriku... perubahan.. being more matured... think more rasionally... belajar mntafsir kehidupan dan pengalamanku.. urmm sng ckp, tahun 2009 ni aku belajar tuk jd the better me!... tahun ni jgk...tahun las aku dip...pastu aku konvo.. pastu beralih ke degree plak.. new environment.. new experience.. and new spirit..

spnjg tahun ni... buat aku sedar.. yg pengalaman mengajar kita tuk jd lbh dewaSA.. so, aku xpernah menyesal melalui stiap pengalaman terutama kt png dlu... kalo x sbb dlu... aku xjd cm aku skang kn??

part2 of 2009 is when me transfer to degree level kt shah alam... penuh azam baru tuk berubah... namo nakal2, namo2 malas2... namo leka2 lg... time to be more serious..bebs~ yes i did that.. tp xla skemm sgt kn?? uhhuuhuhuh... perubahan perlukn masa kn? as a result.. for this sem.. i did improve as a student and as a person.. lbh ceria.. lbh organise.. lbh focus dr dlu... wlpn ku xdpt jd cemerlang... ini pn da ckup baik tuk jd permulaan bg masa yg akan dtg kn?? =)

tuk 2010 yg akan dtg...
ku hrpkn ku dpt improve more... not only as a student...but improve as a human being~ insyaAllah....aminnnn..

ok this year...ku ngat nk specifickn azam ku... yela slama ni ku xkesahkn pasal azam ni... sdgkn azam ni pemacu dlm usaha kita spnjg tahun kn??? ok lets start with :

azam jangka panjang:
1- nk dpt pointer ok (kalo blh mou dekan la kn for this 2 sem)
2- nk be more healty...(kalo leh mou loose sket weight cm kt png lu...heheheh )
3- nk sume yg ada dikeliligku bahagia...syuuuuummm sntsa =)

azam jangka pendek:
1- kne lg rajin (kuangkn masa tdo + rajin practise work + lbhkn masa kt kampus)
2- kne kuangkn mkn (*namo mkn rice leh ker??)
3- ku kne sntsa pisitive... namo pk bkn2... clear mind~ ...syummm slalu =)

oklaaa... namo list byk2...nti xleh wat lak kn... hahhahaha

p/s: aku tetap aku... walau bagaimana pn aku berubah... itu hanya luaran... dlm diri ini xpernah berubah.. still thinking of u aallll... korg mcm bintangku...walau xnmpak.. walau jauh.. tp ku percaya korg masih ada dstu... stia mnanti dan menerangi mlmku~

No comments:

Post a Comment