Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 19, 2010

simptom2???

aku sebenarnya xtaw nk mula cmner.... uhuhuhuhu~~
**mungkin inilah yang owg len rasa bila jatuh cinta kot??? hahahahha... malu plak biler ckp cmtu.. macam bukan aku jer kn???? ehhh bukan aku mmg cmtu ker?? cpt jer emo, cpt jer nanges... cpt jer pasan... hahahhaha entahlahh...

honestly...
sebenarnya aku pun xpasti dengan perasaan aku... tapi setelah byk yg aku pikirkan... watpe ku nk pk byk2 kn??? bek ku REDAH AJERR!! hahahah... memang aku akui yang aku dah mula sayang ngan dier.. mula rasa xsedap ati bila dier saket atau susah.. mula ase seketttt jeles **seket jerrrr!! hahahhahah... dan mula rasa RINDUU~~... aku taw, itulah simptom2nyerrr kn???

tp.... sbnrnya aku juga ragu2... bukan aku xpercaya kat dier, tp sbb aku xnk rasa saket jerrr kalo kami tak ditakdirkan bersama??.. mesti sedeh kn??? urmmm... aku takot aku tak dapat terima hakikat jerr nti... huhuhuhu~~

tapi... buat masa ni...
aku nk DEAR taw, yang aku terima kaseh dan sygnya... dan aku pun syg dier seadanya dier... me lalui hari2 mendatang dgn redha dan ikhlas hati ku.. apa jua dugaan dan cabaran mendatang aku lalui dgn redha.. dan aku harapkan... moga dengan izin Allah, kami akan berjaya melalui masa depan dengan sebaiknya... just go with the flow~~~






No comments:

Post a Comment