Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 29, 2009

satle lg 1 paper

huhhuhhu....arini, tepat pkul 12 td, aku sattle g satu paper aku....paper DIGITAL ELECTRINICS...kalo short kat dier...KEE 322....

paper ni paper major aku, waktu mle2 msuk part 6 dlu aku blh plih nk mbek electronic or communication as my major...da aku da pilih elektronik....kalo nk cite pasal paa aku pilih elektronik ni, sampai skang pn aku xtaw nk jwb pe....huuuhuhuhhu....

disebabkan 1 salah phm dlu, jd aku dafta laaa elektronik ni jd my major..PA (penasihat akademik, bukan personnel assistant naaa) aku da puas nasihat, npe aku x tuka comm, ntahla...waqktu tuuu aku pk, aku da selesa ngan kengkawan dlm kelas elektronik aku, jd malas looorrr nk tuka g....lg2 nti kne arrange timetable blk...MALAS!!!...

so, nk xnk, suasah ke senang kne gak laa aku ngadap 3 paper elektronik yg bebetol mcaba minda bebs!!!!!.....hurmmmm..papepn, aku hope paper ni blh lepas...*kalo dapat A bes gak...huhuuhu....ammminnnnnnnnnnnnnnnnnnn...

lagi 1....
ari sabtu nii, 2hb mei....aku de 2 paper exam!!!!!!takotttttttttttttt............dala 2-2 paper susah yg amat2....gap dr paper arini ngan paper sabtu ni 2 ari je....harap2 sempatlaaa aku nk study...
budget cut masa tdo ngan makan laaa niiii...=)

tp yg menakotkn...tangan ni ske sgt mrayap mlayan MIRC, konon2nya jus nk bukak je...pastu selang 2 minit duk usha PC, pe lg, tangan pn mrayap laa...huhuhu...*pesan kt dri sendri- UDAH2 LAAA TUUU, BACA BUKU!!!

k..laaa....nk g lunch ni...sat g pas mkn, solat...nk start study tuk paper sabtu ni plak...jomm mkn!!!! =)

No comments:

Post a Comment