Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 3, 2009

boring...

betol kn bila org ckp, umah besa pn xgne kalo xde org....sunyi bangattt!!!.....yelah, arini aku kne duk sensorg kt umah...mmgla umah ni xbesa..tp, kalo da aku je yang bernyawa dlm umah ni, ya Allah..lg laa bosan...aku memenuhkan masa yg terluang rini ngan kemas benbrg aku..huhhhhuuh..da nk blk kl.....xsaba, tp dlm masa yg same sdey gak skang nii....kekadang sayuu jerr rasa....sdey nk meninggalkan mcm2 kenangan kt sni...full wif memory.....*tetibe sayu jeww....uhuhuhhu

pelek kn arini cm lepak jee.....ni sbb nye nk qadaq blk waktu2 rest dlm 2 weeks ni...yelaaa..smlm kn bru je hbs 2 paper...ELECTRONICS (KEE 312) and NETWORK COMMUNICATION(KEU 210)....tuhan jela yang taw mcm mne pening nye kepala nk ngadap 2 paper skali gus..1pagi dan 1ptg...da la gap ngan paper sblm nye 2 ari je...mne la tak penin...uhhuhuhuhunk tdo pn xsenang oorrrrr....blh sampai mimpi2 chapter yg xbaca g.....ngigau2...huhuhu..ntahla..hope la sesgt dapt result ok tuk paper ni...

actually aku nk ajak dier kua rini...g tgk movie ke....g jenjln..g mkn2...lama dah xkua b2 ngan dier...rinduuu bebs....lg pn..mgkn ini kali terakhir tuk aku kua ngan dier...harap dapatla spent masa ngan dier sokk....kalo blh la...kalo xblh xpela...*ckp ngan nada sdeyy...huhuhhu


k la....malas toll nk madi time se sejookkk ni....hhuhhuu..ujan da sepanjang ari rini....tp kne gakk...pasni kang blh kemas bju plak...da maghrib loorrr......c ya..

No comments:

Post a Comment