Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 2, 2009

antara yang aku sayang


belajar kat penang nie..btol2 uji kematangan dan daya fikir aku...yela, biasanya aku dekat ngan family..hampir sume keputusan parent aku yg dicide...manja gakla...huhuhuh

tp ble da kne tgl kt sni...knela aku belaja berdikari...jd terpaksalah aku beramah mesra ngan sume org...sehinggakan aku tjumpa ngan sorang nie....

aku ngat sgt..waktu fus aku jmpe die..die pakai bju biru dengan rambut pendek, pendek sket dr paras bahu...sapa aku...katanya die teman roomate aku tdo 2mlm, sbb romate aku yg len pn sbuk blk umah..maklumlah fus time dpt blk umah ble da kne tgl kt png nie....

mle dari stula..aku kenal, dan aku mle rapat...xla rapat mne pn..tp bila saja dia ada masalah, die akan cite kt aku...dn aku nie dgr je...ntahla macam mne, aku da mle agp die mcm kakak aku..mle2 aku pn x sure jgk, tp bile time die saket je @ die ada masalah, aku la yg plg riso...

begitula mlenye kisah kami berkawan hinggalah sekarang....jgn pk sumenye indah2 jew....kalo nk disenaraikan...gado, btengkar, nanges2, ntahla...mcm2 lg yg penah ami lalui bersama...tp tu xpenah jd penghalang untuk aku still bkwn ngan die...

nie meja kt taman baiduri yg slalu kami lepak..meja nie la yg jd saksi mulanya persahabatn kami..walaupun pd org len, ia xda nilai pape, tp pd aku....ia ckup bmakna...


antara brg2 yg paling aku sayang...huhuhu

the only chocolate gift that i've got




No comments:

Post a Comment