Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 8, 2009

alamakk!!...habis rosak program aku..

semalam..bgun2 pg tu, pas aku solat subuh...ada sesuatu yg aku dengar menarik minatku..topik pagi kat HOT.FM...."alamak!!..habis rosak plan aku.."

huhuhuhuhu...mana tak nya...tetibe tengat kt memory ku tahun lepas..27 januari 2008...
semuanya bermula apabila...beberapa hari sebelum...bukan kata waktu makan je..waktu nk tdo..waktu mandi..waktu apa pn laa...aku sebuk merancang satu progaram..hehehhehe..program tuk selebarate bufday teman baik aku yg ke-21...aku plan..xdela grand sgt...ckupla sbg memory yg harap2nya sukar tuk dia lupakan...aku kumpulkan mereka yg plg rapat dgn nya..dlm anggaran 10 org...kawan2..adek2...'teman rapat'...urmm...ade jgk beberapa org lelaki....

kami cadang nk sambut mlm bufday tu, 27hb jan... tema kami malam biru putih..memandangkan... die mmg ske kaler biru... kalo ekot plan..dak2 laki yg dtg tu tujuannya..selain sbgai keselamatan kami..almaklumlah..nk dbuatnya d'pantai..PANTAI ROBINA, png...lagi satu bertujuan tuk mainkan gitar...lagu bufday tu dan lagu TERAROSA- BUNGA ANGKASA....this song mean sumtng for her...hikhikhikhik...tp kalo da namanya plan... susah jgk nk bjln lancar... bdk2 laki tu xdpt datang...urhmm...*sdeyy...sbb dorg de hal len mlm tuu...so dgn xde nye muzik iringan..ahaakss..kami ttp teruskn plan ini.....

bab mkn lak..aku plan, nk bli ayamas...tp bujet ade kureeengg sket...jd kami tukar..bli ayam panggang kt carefour jelaaa....*kira ok gak tu..ayam panggang gak namanya kn.. =) ....selain drpd tu..mknn ringan cm kopok2 ade la...berserta air gas...urmmmm...KEK???...urmm..xkn xde lak kn...ade seorang da dtugaskn beli...

ok...pada hari yg dtggu...ptg tu...kami sume bersiap nk kua...yelaa..nk kne bli mknn ringan dlu kn... tp..kami kua umah secara berasingan..kononnya masing2 dgn agenda msg2..semata2 xnk dia sedar...pas kami satle bli brg2...kami trus menuju kepantai...samapi2 je..angin kuat btol..da ase da cm ade yg xkne mlm tuu...tp kami wat xtaw je...aku ngan sorg kwn ku, sebok mencari gerai satay..urmm malangnya, xde plak yg jual satay kt pantai tu...huhuhhu *plan satay terpaksa d'batalkan...sdeyy lg...tp xpela..ktorg still on plan...
tapi tetibe je...ujan turun ngan lebatnya...alahaiiii...abes lenjun kami...pd masa tu, aku berbelah bahagi..samada nk gtaw je kt bufday gurl ttg apa yg jd, memandangkn ujan lebat, tkot die xleh nk dtg,...sbb die kne nek moto kesini..ataupun..tgu saja ujan berhenti dlu....tgu punya tgu...ujan tetap lebat gak...nk ataw tak..terpaksala aku tepon bufday gurl nie..gtaw pe yg jd sebenarnya...taim aku call die ceritakn plan kami sebenarnya...die blh gelakkn aku plak tuu...uhhhuuhuh..akhirnya pas ujan reda sket...dia dtg jgk...siap bwk tuala kecik lg...bg lap bdn ktorg yg da lenjun....urmm..xpela...walaupun sdeyyy sbb semua program yg kurancang xmenjadi...atleast itula antara memory yg xpenah aku lupakan...kenangan yg begitu indah dlm persahabatan...

No comments:

Post a Comment