Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 5, 2009

ambek barang

30 may lps, aku ngan abah decide nk g mek bbrg aku kt umah sewa kt png...huhuhu..mle2 xcited gak la nk mek brg2 tuh..tp ble aku da sampai sane waktu kemas2 brg, terasa sayu la plakkk...urmm..maklumla..kt sni la tempat pertama aku jauh dr family..jauh kt tempat org...xkenal sesape kt sne pn....hanya dri sndri dn kawan2....

aku pg mek brg hanya aku berdua ngan abah..sbb da taw, forsure brg2 aku byk, nti xmuat lak kalo mak ngan adek2 ekot....dlm pkul 1 kami sampai..dn kami terus kemas brg, masuk dlm bonet ngan seat blakang..imagine...kalo sampai seat blkg pn kne turunkn, byk manela brg2 aku..ehheheheehheheh...ni la penangan duk umah sewa...asek menambah brg jew...


ni la brg2 aku yg bejaya ku selamatkan..ehhehehehe...byk kn??



ni la posisi brg2 aku setelah disumbat dlm keta...jgn xtgk..seat dpn tu da penoohhh..hihihhihi

No comments:

Post a Comment