Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 6, 2009

resepi musim cuti

urmm...kalo da time2 cuti nie...pe lagi la...mcm2 resepi baru la ku try...dari yg penah aku wat dlu..idea org2 len...dn ade jgk yg ku mbek resepi dr website...kikikikikikikiki...mencuba bru taw sedap x kn??? lagipn..aku ske tgk mke org yg mkn masakan ku...bahagiaa!! =) ...alang2 nk ltk entry pasal makanan..jd, aku himpunkanla bpe2 jenis makanan skali...muatkn dlm satu entry...

ni antara menu yg penah aku wat dan dapat diselamatkn ...*hihihihihi..nk taw npe aku ckp diselamatkn?? sbb yg mne xselamat tu, xsmpat ku nk snap gamba da licin...uhuhuhuhu..aku masak xla sdp sgt...tp besela..kalo adek2 ku sume de kt umah..sume da kelaparan je..xkira masa...

ROTI SADIN GORENG


urmm..ni roti sadin gulung..cute n simple..akak, me grg da xhangus!!!kkkikikikiki..thanks 4 d'resepi yaaa..

AGAR2 LAICI

ni la rupa agar2 laici ku...sedap mkn kalo sejok2 bru kua peti..gerenti cpt je licin..sng nk basoh loyang..ahaksss


DONUT


segan laks nk buh gamba donut ni dlm entry..actually..donut ni me tlg grg je...kikikikikiki *donut segera..frozen food


BUAH MELAKA
ni fus time ku buat buah melaka nie...thanks 4 "sumone" yg suggest me to make it for tea time...and i make it!!!! =)


CHUKA IIDAKO HANDROLL

opssss~~~...jgn silap laks...ni bukan ku yg wat..jus enterpremm jeee...ehheheheheh.. memandangkn cite pasal food ni kan....this is my feberet..aritu, blk png mbek brg..aku smpat gaks sambar handroll ni waktu drop skjp kt jusco sblm gerak blk umah opah....kikikikiki..kt KL bukan xde...tp aku malas nk kua semata2 nk cr bende alah ni...ehhehehehehe..

No comments:

Post a Comment