Daisypath Anniversary tickers

Saturday, July 18, 2009

akhirnyaa....


fuuuhhhhhhhh~~...

akhirnya aku berjaya jgk tuk luangkn masa ku tuk ngadap blog ku ni...byk tol entry yg tertangguh dsbbkn aku btol2 bz akhir2 ni...urmmm...cmne nk mulakan ya...

ok..mcm ni laa....aku mula ngan OUR FAMILY PICNIC...=p
sehari lepas aku blk dr trip g kelantan ritu..abah ajak satu family g picnic..dan ktorg sume nk mandi sungai...memandangkn kat tgh2 celah KL ni, jd ktorg decide nk g ULU YAM...sampai je uluyam..ktorg sbuk cari port tuk setup khemah dan yg len2...spjg ari tu...ase cm pelek jee...mne xnyer...msg2 pandai je cr tugas msg2 tuk buat itu ini...abah siap cr buluh tuk bakar ayam...(*buka buat lemang naa...hihihihi)...pas mkn...ape lg...xkn xmo mandi kot....punyala sejookkk!!!....mengggigil dibuatnya....tp bru ja sat berendam....hari da mula nk ujan....kaco betoii laaa...da la punya susah nk jmpe sungai...ape2pn..we had enjoy our picnic very well...=)





pastu...sal DRIVING KETE....ok ke??
hehehe...nk taw ape yg da jd ngan episod lepas...yg mne??..alaaaa..yg nervous tahap cipan nk drive tu...punya laaa fobia...ni ku nk kongsi sket time2 berharga aku blaja driving...ehemm2..mula2 kelas..aku mang nerous gile..tp bila da lps few class, dan kete tu pn da blh bergerak, aku ase selamat gak la sket...atleast kuang la sket ase fobia tu...tp!!...bila tibe je taim aku kne blaja bukit, xsemena2 fobia ku dtg blk...punyala payah aku nk blaja bukit tu...gabra semacam je...dgn kalut lg...sampai nanges2 gak laaa...hurmm...kelakar kn???...tp kn..mgkn bg owg len, bende tu bende kecik je..nk nanges wat pe?..tp bg aku, fobia tu aku je yg alami...tp, few days later..aku manage to handle my fobia, and.....AKAK!!!!...NISA DA DPT LICENCE "P" DA!!!! yeeeaaaa!!!....=P

apa lagi erkk...urmmm...haaa!!!...SUKAN SKOLA ALIFF!!...
ntah bpe ari lg aku nk driving test, ktorg sume g sukan skola aliff....angah je xde...urmm...secara dasarnya..sumenye ok jaa...alaaa..korg blh emagine kn cmne sukan skola...tp yg ku nk kongsi ni, apa yg unique ngan sambutan sukan skola bdk2 SBP...cayalaaa...kalo tang semangat,...dorg mang champion!!!..semangat giller...gerenti xde sore soknya...sbb bersorak sepanjang masa...heheheh..ktorg yg @@ je pn punyalaaa semangat...dan..yg istimewanya sukan skola aliff ni..yela..dorg sediakan khemah tuk setiap rumah sukan tuk dihias....*bukan tuk dorg lepak2 tgk game taw...hehehehehe...da mcm mini muzium da plak...mne xnye..tema dorg kali ni..."..oppsss~~ lupa nk gtaw...umah sukan aliff, kaler purple..RUMAH KHINDI...go khindi, go khindi...GO KHINDI GO!!!!...hhuhuhuuhhuhu..




haaa...ade lg satu...nk ckp ni...GUD LUCK ANGAH!!!!


gudd luck dear...abah, mak, along, adek2...sume wish angah all the best in ur SPM!!!..dun stress2 ya!!!jus do ur best, and jaga kesihatan dan sembahyang yg plg ptg!!!!!!!....


p/s: angah sentiasa dlm doa along...aminnnnnn...

urmmm...entry yg terakhir....aku nk cite npe laaa aku bz bebenor skang ni...hehehe

mcm ni cite nye...urmmm skang ni actually aku da smbg blaja blk...aku kt shah alam...thats mean...exam lepas aku da lulus!!...alhamdulillah...dan thats also mean..aku ngah smbg my bachelor...urmmm...moga2 aku dpt sesuaikn diri ngan cra blaja yg baru...dan...YG LEBIH LAJU!!!...fuhhh~~ sbb tu la aku ckp...aku bz giler...taim aku tulis blog ni...aku da 3 weeks kt sni...tp xrehat2 lg...byk bende kne uruskn bebs...leteh gak la dibuatnya...sal blaja plak..cm aku ckp td..there are alot of works to do!!!...walaupn creadit hour tak sbyk dlu...tp lg byk kje...nk kne wat byyyykkkkkk revesion!!...urmm...xpela..aku mek sumenye sbg cabaran..i hav to do it!!..my best!!!...insyaAllah...



huurrrmmm...cm pelek je entry kali ni kua gamba sndri...uhuhuh..ni gamba taim ku nk g kelas...sempat gak nk berposing..*hehehheheheh....ni la life ku skang...as a student...rutin life back.... =)

No comments:

Post a Comment