Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 28, 2009

gara2 H1N1

urmmm...hari ni ari selasa...dan...aku kt RUMAH?? uikksss bukan ke spttnya aku kt kampus???...huhuhuhu jgn xtaw..sbnrnya..gara2 H1N1 tulaaaa..ktorg nyer cuti sem diawalkn...aku cuti smgu...dr 25 julai until 2 ogos ...urmmmm =( ..alamatnya nti cuti raya sket jelaaa...uwaaaaa...tp apa nk buat...tuk jg kesihatan..terpaksa gaklaa...

ari jumaat lepas...lepas aje dgr annoucement yg ktorg diarah pulang kerana kampus nk ttp, ape laaa lg..sume duk kaloot la nk blk...bygkn laa dr KL-SHAH ALAM...nek kete dlm 30 mnt da smpai...tp aku lbh 2jam bru sampai...fuhhh~~~~ leteehhh...

sepanjang perjalanan aku punyala sesak...dr dlm bas (*wlpn 3 kali aku tukar bas, sumenye penuhhhh gak..)...dengan LRT pn penuh gak...nyaris2 jatuh gakla aku dlm LRT tu...tp alhamdulillah...aku smpai gak kt umah aku...dlm pkul 6...ni aku nk share gamba yg aku smpat tangkap gne hp je laaa noo dlm bas...dengan keadaan yg agak sesak...dgn msg2 riso sal H1N1 lg...uissshhhh...xtaw nk habaqq laaa..

No comments:

Post a Comment