Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 31, 2009

me and novel

urmmmm....ntah mcm mne...aku da terjebak plak daaa ngan hobi bru ku...iatu baca novel...tp xla smpai bercinta ku ngan novel2 tuuu...skadar penuhi masa saja...hahahaha..ntahlaa...harap2 ku xla leka ngadap novel2 tuuu....urmmm sbnrnye bukan aku malas nk mengadap buku2 tu...tp masalahnya...korg tawlaaa bape teball novel2 tuuu....dan kalo aku yg baca....smgu xsah bebs....aku mmg lmbat sket kalo baca2 ni....dn kalo da tgl kjp..gerenti aku undur blk few page...*hahahahah smpai blela nk hbss kn??? =P


actually aku laayannn novel2 yg best je...kalo mmber ku ckp best...bru ku baca...dan ade few yg aku really saloute ngan writer ie...best!!...hasil yg fresh...bahasa yg agak dekat ngan pembaca...*xlaa berbunga sgt kn...dan yang paling penting...jalan cerita yg menarikkk...susun atur klimaks yg best!!!!!....dan mesti 'mkn dalam' bebss...hahhahahhahahaha....*almakllumlaa aku kn ske emoo lbh2...


aku xske tertumpu hanya pd seorg writer....sbb gerenti bahasa..jln cerita dan watak lbh kuang....boring laa kalo cmtu kn...so...aku xkesah spe pn yg tulis...dgn syarat...xbuat aku ngantukkss taim baca...dan berjaya wat aku ase nk bli novel tu wlpn taim baca tu aku pinjam kengkwn nyer jee...ahhahaha...jimat...


antara novel yg best penah aku baca...

1-Andai itu takdirnya.....plg best!!!!!!

2-Selagi ada dia....Aisya Sofea....best gaks..

3-Ombak rindu....bestttttt....

4-Cinta kau dan aku...=)


dan ada lagi laaa sesikit...aku ni bukan kaki novel...so, kalo ade yg berjaya curi hatiku itu...da kira baguss la tu kn!!!...


1 comment:

  1. penah baca ombak rindu je.
    rindu pulak nak baca lagi sekali.
    haha

    ReplyDelete